זהירות מפייק ניוז: הנעדרת בת ה-9 מצפת טרם נמצאה

בנצי לייזרוביץ No Comments on זהירות מפייק ניוז: הנעדרת בת ה-9 מצפת טרם נמצאה

פייק ניוז: בהמשך לדיווחים אודות איתור הנעדרת בת ה-9 תושבת צפת, מדובר בדיווח שיקרי שאין לו בסיס בשטח. במשטרה מבקשים מהציבור להיות רגישים לנושא ולהימנע מהעברת הודעות לא מבוססות ולהיצמד לדיווחים של המשטרה בלבד

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשעה האחרונה מסרה דוברות המשטרה כי "בהמשך לדיווחים אודות איתור הנעדרת בת ה-9 תושבת צפת, מדובר בדיווח שיקרי שאין לו בסיס בשטח".

עוד נאמר בהודעה: "אנחנו מבקשים מהציבור להיות רגישים לנושא ולהימנע מהעברת הודעות לא מבוססות ולהיצמד לדיווחים של המשטרה בלבד. מדובר בדיווחים אשר פוגעים ברגשות של המשפחה אשר גם ככה נמצאת בסערת רגשות בימים אלו".

כזכור, במשטרת המחוז הצפוני של המשטרה חוששים לחייה של הילדה היימנוט קסאו בת ה-9 מצפת שנעדרת מזה מעל שלושה ימים ולא נמצא שום רמז או סימן שיוביל למציאתה.

"ככול שחולפים הימים קיים חשש כבד לחייה של הילדה הנעדרת", אומר קצין משטרה במשטרת המחוז הצפוני, "אנחנו הופכים אבן על אבן כדי לאתר אותה או למצוא קצה חוט שיוביל אליה".

"החוקרים בדקו את מצלמות האבטחה במרכז הקליטה בה מתגוררת קסאו אבל זה לא סייע לקדם את החקירה. במצלמות רואים שהיא נכנסת אבל לא יוצאת ממנו. השוטרים סרבו את מאות הדירות במרכז הקליטה בניסיון לאתר אותה אבל עד כה ללא תוצאות. עובדים ודיירים תושאלו על ידי השוטרים האם הבחינו בקסאו לאחר שחזרה אבל שום מידע חדש לא התקבל שיכול לקדם את החקירה", הוסיף הקצין.

מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי שהוזעק לזירה אמר כי כל כיווני החקירה נבדקים, כשבהמשך הצהיר גם השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בשיחה שקיים עם הוריה של קסאו: "נהפוך כל אבן כדי לאתר אותה"



0 תגובות